9 Ocak 2014 Perşembe

Akademik Kariyer Üzerine

Öncelikle bir öğretmene veya bir polise meslek sorulduğunda alacağınız cevap asla ve asla " ben memurum" gibisinden bir cümle kurmayacaktır. Sanki memur olduklarını kabullenmiyorlarmış gibi tavır sergiliyorlar ya işte oradaki psikolojik durumu bizimde yaşamamız gerekiyor. Akademik kariyerde bambaşka bir dünya gibi, havası suyu tuzu tadı bambaşkadır. ( diye düşünüyorum :) )  Her zaman kendini geliştiren bir insandan daha güzel ne olabilir ki , hem öğrenici ve öğrendiklerini öğretici bir kişisiniz.

Şahsımca özel sektörde kariyer veya bir memur olayımda bölümümde yükseleyim gibisinden bir yapıya sahip değilim. Fakat akademik kariyeri mi ben gözümde çok büyütüyorum yada toplum olarak bazı bilinçlendirmelerden yoksun mu kaldık diye kendi kendime düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder